Marketing SMS jest dość nową dziedziną marketingu, która zdobywa coraz większe uznanie. Era SMSów weszła w życie bardzo dawno i ma bardzo wielu zwolenników. SMS jest krótką wiadomością tekstową przesyłaną na telefony komórkowe. Doskonale usprawnia komunikację i pozwala na przekazanie konkretnych treści bez potrzeby rozmowy.

SMS marketing obecnie stał się wyśmienitym sposobem na reklamę każdego rodzaju firmy. SMSami wysyłane są informacje o promocjach, rabatach, czy też otwarciach nowych sklepów. Wystarczy, że mamy dane o numerze kontaktowym klienta i możemy do poinformować go o zaszłych zmianach w naszej firmie. Kanał mobilny to fantastyczny sposób na zachęcenie do kupna lub skorzystania z promocji swoich klientów. Docieranie z komunikatem reklamowym do odbiorcy za pomocą marketingu SMS nie ma sobie równych.

Marketing prowadzony  jest przez każdą firmę, która chce zdobyć coraz więcej klientów, zaistnieć oraz pozostać na rynku! Doskonałym wyborem działań reklamowych jest marketing SMS.

Marketing SMS – korzyści i jego wpływ

Marketing SMS to dobry sposób działań promocyjnych dla firm prowadzących różnego typu działalności. Za jego pomocą w prosty sposób dociera do każdego konsumenta komunikat przekazujący ważne treści np. dane o dostępnych rabatach. Komunikat dochodzi w formie wiadomości tekstowej i nie przeszkadza lub nie przerywa innych zajęć konsumentowi. Dodatkowo jest bardzo skuteczny i przyczynia się do zwiększenia promocji. Za pomocą nowoczesnej platformy SMS szybko można wspomóc sprzedaż oraz pozyskać zaufanie klientów.

Główne korzyści płynące z wykorzystania platformy SMS to między innymi:

  • oszczędność – niskie koszta, bez porównania do korzystania z tradycyjnych kanałów (radio, telewizja)
  • duży zwrot inwestycji – zainwestowane pieniądze w platformę SMS bardzo szybko się zwracają i owocują dużymi zyskami
  • masowość – komunikat może trafić do ogromnej i nieograniczonej liczby osób i zwiększyć rozpoznawalność firmy
  • szybkość – wiadomość tekstowa natychmiast trafia do klienta
  • elastyczność – dowolna tematyka w postaci wiadomości promocyjnych, newsletterów i innych
  • możliwość personalizacji – dane kontaktowe pozwalają na zbudowanie odpowiedniej wiadomości o właściwej treści skrojonej na miarę odbiorcy
  • stworzenie bazy klientów – odbiorcy reagują na otrzymane wiadomości i dzięki temu można wysyłać im właściwie dopasowane komunikaty

Platforma SMS

System SMS uznawany jest współcześnie za najpopularniejsze i najskuteczniejsze narzędzie masowej komunikacji. W szybki i łatwy sposób trafimy do klienta, który w danym czasie może przebywać poza granicami kraju na wakacjach lub w innym dowolnym miejscu. System SMS cieszy się coraz większą popularnością i naprawdę warto go wdrożyć do swojej firmy.

Platforma SMS jest masową wysyłką wiadomości tekstowych i pozwala skutecznie poszerzyć grono nowych klientów. Platforma SMS umożliwia wysyłkę zautomatyzowanych oraz spersonalizowanych wiadomość SMS. Przykładem firmy oferującej tego typu usługi jest platforma SMS REDLINK. Może pochwalić się około 1600 zadowolonymi klientami, umowami z wszystkim operatorami i rozbudowaną infrastrukturą.

Platforma SMS Redlink działa szybko i niezawodnie, wykorzystuje interfejs oraz wiele innych funkcjonalnych narzędzi. Posiada podpisane umowy z największymi polskimi providerami pocztowymi, a dostępna infrastruktura wpływa na zwiększenie szybkości kampanii. Platforma SMS Redlink współpracuje z operatorami takimi jak: Orange, T-Mobile, Plus, Play, dlatego trafia do wielu odbiorców. Jesteś zainteresowany platformą SMS? Dowiedz się więcej o ich usługach na RedLink.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ